حمل ماشین لباسشویی در اسباب کشی

حمل ماشین لباسشویی در اسباب کشی

ماشین‌های لباسشویی جز یکی از مهم‌ترین وسنگین‌ترین وسایل خانه می‌باشد که احتمالا حتی فکر کردن در مورد جابه‌جایی آن ما را دچار اضطراب خواهد کرد، و دائم اشخاصی که درگیر اسباب‌کشی هستند به این مسئله فکر خواهند کرد که ماشین لباسشویی را به چه طریقی جابه‌جا کنند، با این حال اگر این کار به شکل صحیح و اصولی انجام شود نه تنها پیچیده نخواهد بود بلکه می‌توان آن را به آسانی و بدون وارد کردن صدمه به لباسشویی انجام داد. ماشین‌های لباسشویی دوقلو (نیمه اتوماتیک)، وزن کمتری را دارا می‌باشند و امکان وارد شدن آسیب به آنها در جابه‌جایی اسباب کشی خانه خیلی زیاد نخواهد بود. ولی ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ، به جز قیمت بیشتری که برای خریدن آن پرداخت خواهیم کرد، یکی از لوازم خیلی حساس در جابه‌جایی اسباب کشی خانه می‌باشد که در صورت جابه‌جایی غلط ، امکان خرابی در آنها خیلی زیاد می‌باشد.

باربری اصفهان برای حمل اثاث منزل خود را به بهترین شرکت باربری اصفهان بسپارید.

کارهای واجب پیش از بسته بندی کردن ماشین لباسشویی

برای حمل ونقل ماشین لباسشویی فقط بستن درب وکشیدن سیم آن از برق کافی نخواهد بود و شما باید یکسری کارهای واجب پیش از بسته بندی کردن ماشین لباسشویی خود انجام بدهید تا هم جابه جایی آن را راحت  کنید و هم با باربری صحیح موجب محافظت از لباسشویی خود خواهید شد در زیر بعضی از این کارهای واجب را شرح خواهیم داد :

  • اول مخزن ماشین لباسشویی خود را به شکل کامل از لباس خالی نمایید .
  • بعد اطمینان حاصل کنید که مخزن ماشین لباسشویی از آب خالی باشد سپس شیر آب ورودی به ماشین را به سمت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا این شیر بسته شود.
  • بهتر خواهد بود درمخزن لباسشویی را به مدت دو ساعت به صورت باز قراردهید تا با این کارهم داخل آن کاملا خشک شود وهم مانع از بو گرفتن فضای درونی آن نیز شوید .
  • بعد ازاین مراحل ماشین لباسشویی خود را از برق بکشید.
  • و سپس شروع به درآوردن شلنگ آب ماشین لباسشویی با ملایمت و بدون وارد شدن صدمه به شلنگ کنید.
  • در صورت امکان قادر خواهید بود این شلنگ‌ها را به شکل مجزا داخل یک پلاستیک و یا کارتن قرار دهید .
  • بعد از آن همه‌ی اجزای کوچک مانند پیچ و مهره‌های اتصالات ماشین لباسشویی را هم با دقت جمع کنید و در یک پلاستیک جا دهید.

روش بسته بندی ماشین لباسشویی برای جابه جایی

اگر توجه کرده باشید در حین خریدن ماشین لباسشویی آن را در پوششی از یونولیت و یا نایلون حباب‌دار قرار خواهند داد تا از وارد شدن صدمات احتمالی و به وجود آمدن خط و خراش در حین حمل و نقل بر روی آن پیشگیری کنند بنابراین شما هم برای جابه جایی آن قادر خواهید بود نایلون حباب دار و یا یونولیت را به کار ببرید در زیر روش بسته بندی ماشین لباسشویی برای جابه جایی را برای شما توضیح خواهیم داد :

همانطور که بیان شد بهتر می‌باشد برای کناره‌های ماشین لباسشویی از یک یونولیت استفاده نمایید و آن را در گوشه‌های اطراف آن جا دهید. پس از آن خواهید توانست سرتاسر ماشین لباسشویی را به شکل کامل با نایلون حباب‌دار بسته بندی کنید و اطراف آن را هم به نحو احسنت محکم نمایید تا نایلون از اطراف ماشین لباسشویی باز نشود. بعد از آن به دلیل محکم کردن ماشین لباسشویی می‌توانید آن را به واسطه‌ی یک طناب به سرتاسر ماشین سفت ببندید. در صورتی که کارتن ماشین لباسشویی را داشته باشید خواهید توانست بعد از بسته بندی آن را درون جعبه جا دهید.

نکاتی در مورد حمل و نقل ماشین لباسشویی در اسباب کشی

برای حمل و نقل ماشین لباسشویی در هنگام اثاث کشی می‌توانید با مراقبت کامل و طبق نکات زیر جلو روید :

  • توجه داشته باشید که حمل و نقل ماشین لباسشویی هم مثل یخچال حتما باید به شکل ایستاده انجام شود و تا جایی که امکان دارد مانع از چرخاندن لباسشویی شوید .
  • برای حمل و نقل ماشین لباسشویی بر روی زمین می‌توانید چرخ‎‌های باربر را به کار ببرید.
  • برای برداشتن ماشین لباسشویی از زمین و جا دادن آن داخل ماشین باربری بهتر می‌باشد دو نفر بخش پایینی آن را بگیرند و یک فرد هم به بخش بالایی ماشین لباسشویی مسلط باشد تا مانع از افتادن آن شوند.
  • تلاش نمایید داخل ماشین باربری جای ثابتی برای ماشین لباسشویی انتخاب شود و همچنین از جا دادن وسایل سنگین بر روی آن به شدت خودداری کنید .

حمل اثاث منزل اصفهان با اصفهان باربری و با بهترین قیمت

چطور مانع از وارد شدن صدمه به ماشین لباسشویی در حین حمل و نقل شویم؟

حتما پس از حمل و نقل ماشین‌های لباسشویی ما اقدام به پیاده سازی دوباره‌ی آنها در مکان جدید خواهیم کرد پس کیفیت جابه‌جایی در سلامت ماشین لباسشویی ما نقش بسزایی خواهد داشت ، به همین خاطر به بررسی این مسئله که چطور مانع از وارد شدن صدمه به ماشین لباسشویی در حین حمل و نقل شویم خواهیم پرداخت :

  • به منظور نگه داشتن سلامت ماشین لباسشویی و به وجود نیامدن دردسر در حین نصب دوباره‌ی آن مهمترین مسئله روش بسته بندی کردن آن خواهد بود.
  • همانطور که بیان شد بهتر می‌باشد با جا دادن یونولیت در گوشه‌های ماشین لباسشویی از وارد شدن آسیب به آن پیشگیری کنیم.
  • به علاوه در صورت نداشتن نایلون حباب‌دار خواهید توانست یک پارچه برای سرتاسر آن به کار ببرید .
  • بهتر است برای جابه‌جایی ماشین لباسشویی در میان طبقه‌ها و پله‌های یک آپارتمان از یک شرکت باربری کمک بخواهید که این حمل و نقل را به شکل استاندارد برای شما انجام خواهند داد و از به وجود آمدن صدمات احتمالی به ماشین لباسشویی شما پیشگیری خواهند کرد.

نتیجه‌گیری از چگونگی جابه‌جایی ماشین لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی جز لوازم گران‌ قیمت هر منزلی به شمار خواهد رفت به همین علت رعایت شکل صحیح استفاده و به علاوه حمل و نقل در سالم بودن و بالا بردن سال‌هایی که ما قادر خواهیم بود آن را به کار ببریم نقش بسزایی خواهد داشت . به این منظور و برای نگه داشتن سلامت لباسشویی خود می‌توانید پیش از هر نوع تغییر در مکان این وسایل برقی از نکاتی که در بالا اشاره شد استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *