حمل بار از اصفهان به مشهد

حمل بار از اصفهان به مشهد

امروزه حمل و نقل درون شهری و بین شهری نسبت به گذشت آسان تر شده است. دلیل این آسانی پیدایش تجهیزات و ماشین های پیشرفته است. شرکت حمل اثاثیه اصفهان با استفاده از بهترین ماشین ها و نیروهای متخصص در زمینه حمل بار از اصفهان به مشهد به شما کمک خواهند کرد.

به منظور حمل بار خود از اصفهان به مشهد احتیاج به یک شرکت باربری دارید که این شرکت حتما تاییده از اصناف داشته باشد تا در صورت بروز مشکل یا در صورت بروز تخلف بتوانید از این طریق مشکل  خود را پیگیری کنید. این باربری علاوه بر تاییده ، بارهای شما را بدون کوچکترین آسیب دیدگی و با بیمه کامل تمام کالا ها در مقصد تحویل میدهد.

در هنگام جابجایی بار به نکات زیر توجه کنید

اولین مرحله برای حمل و جابجایی آسوده یک بار، داشتن یک برنامه ریزی دقیق می باشد و تهیه وسایل مورد نیاز برای جابه جایی است مانند تهیه چسب نواری پهن و محکم، تهیه کارتن  با سایز های مختف به همراه روزنامه ، پلاستیک های حباب دار و ضربه گیر، ماژیک برای نوشتن روی بسته بندی ها و فوم و هر آنچه که به نظر شما مهم است و به آن احتایج داشته باشید.

داشتن چک لیست

راه های زیادی برای جابجایی بار از یک مکان به مکان دیگر وجود دارد مانند استفاده از خودروی شخصی، کامیون های باری، هواپیما، کشتی ها، قطار به بودجه بندی خود دقت کنید چرا که هزینه حمل بار با استفاده از هواپیما بسیار هزینه بر تر از ماشین های مخصوص باربری است، یا مسیر حمل بار برای استفاده از کشتی میسر نیست مانند داخل کشورمان که مسیر آبی وجود ندارد و جابجایی داخلی و بین شهری با استفده از موارد دیگر قابل اجرا است، اگرمقدار بار زیاد باشد استفاده از خودروی شخصی جوابگو و به صرفه نمی باشد و…. همه این موارد را به دقت بررسی کنید.

وسایل حمل ون قل

نوع خودروهایی که برای باربری احتیاج استفاده می شود متفاوت است مانند وانت، نیسان، خاور، کامیون های 6 چرخ و 10 چرخ، تریلی . برای جابجایی بار های خود باید به اندازه کالای خود توجه کنید و بر حسب آن نوع ماشین خود را سفارش دهید.

بسته بندی لوازم باید ایمن باشد، در هنگام بسته بندی وسایل خود از پوشش و بسته بندی های مناسب استفاده کنید تا در طول مسیر به کالاهای خود آسیب وارد نشود و در برابرعوامل طبیعی مانند باد و باران و گرد وخاک مصون باشد. روی بسته بندی ها اسم وسایل را درج کنید مثلا شکستنی ها، تا جابه جایی آن آسان تر باشد.

بسته بندی ایمن وسایل

در هنگام بار زدن کالا ها توجه کنید که بار به درستی چینش شود ابتدا باید کالا های سنگین در کف قرار داده شوند و کالاهای سبک روی آنها چیده شود تا در طول مسیر جابجایی کالا ها خراب و یا شکسته نشوند.

هزینه های باربری

هزینه های باربری با توجه به نوع بار، مقدار بارو مسافت که درون شهری یا برون شهری است مشخص میشود.

برای اینکه در جابجایی و حمل بار خود چه بین شهری و چه برون شهری دچار مشکل نشوید این کار را به شرکت اصفهان بار واگذار کنید در این شرکت از ماشین های مجهز و همچنین نیروهای متعهد و مجرب استفاده شده است. یک باربری راحت و آسوده را با ما تجربه کنید.