نحوه بسته بندی گیتار برای حمل و نقل یا جابجایی

نحوه بسته بندی گیتار برای حمل و نقل یا جابجایی

نحوه بسته بندی گیتار

یکی از وسایلی که در اثاث کشی اصفهان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم ، گیتار است.برای بسیاری از گیتاریست ها ، فکر حمل گیتار می تواند یک فکر ترسناک باشد.از این گذشته ، گیتارها موارد شکننده ای هستند و معمولاً از نظر پولی و احساسی از نظر صاحبانشان ارزش دارند.بنابراین قابل درک است که نوازندگان گیتار بخواهند در هنگام اسباب کشی و حمل گیتار اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهند.

اگر صاحب یک گیتار هستید و به زودی اسباب کشی می کنید ، پس با یک مسئله جدی روبرو هستید و آن نحوه بسته بندی گیتار است.اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که وسیله باارزش شما در فرآیند اسباب کشی منزل اصفهان به بهترین حالت ممکن از نقطه a به نقطه b میرسد ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید استفاده از لوازم بسته بندی و روش های بسته بندی مناسب است.

به این ترتیب ، می توانید مطمئن باشید که گیتار شما با بهترین ظاهر و صدا به مقصد می رسد.توجه داشته باشید که یک حرکت اشتباه یا محاسبه نشده ممکن است ساز گران قیمت شما را برای همیشه خراب کند.

قبل از شروع فرآیند بسته بندی ، باید این دو گزینه را در نظر بگیرید:

گزینه 1: بسته بندی آن را خودتان انجام دهید – اگر این مورد را انتخاب کنید ، به این معنی است که با تمام خطراتی که ممکن است هنگام بسته شدن گیتار برای حمل و نقل خود مواجه شوید ، موافق هستید.

گزینه 2: به یک شرکت حمل و نقل حرفه ای اجازه دهید آن را بسته بندی کند – با انتخاب این گزینه ، تیمی از متخصصان حمل و نقل وسایل شکننده را بسته بندی و تحویل شما می دهند.آنها این کار را بی شمار انجام داده اند و مطمئن باشید هیچ اشتباهی مرتکب نمی شوند.برای این منظور شرکتی را انتخاب کنید که قبلاً خدمات حمل و نقل گیتار را انجام داده باشد ، زیرا این ساز بسیار گران قیمت و شکننده است و نمی خواهید با آن ریسک کنید.بررسی ها را بخوانید و انتخاب خود را عاقلانه انجام دهید.

مواد مورد نیاز برای بسته بندی گیتار را تهیه کنید

  • قاب گیتار – یک قاب سخت به شما بهترین محافظت را هنگام حمل گیتار می دهد.اگر کیف گیتار ندارید ، می توانید آن را از هر فروشگاه موسیقی محلی یا آنلاین خریداری کنید.
  • جعبه – گیتار را اندازه بگیرید.طول ، عرض و عمق آن تا چه اندازه است.جعبه ای تهیه کنید که 3 یا 4 اینچ بیشتر از کیف شما باشد تا بتوانید جای بالشتک داشته باشید.می توانید جعبه گیتار را از فروشگاه محلی گیتار تهیه کرده و یا جعبه ای را بصورت آنلاین سفارش دهید.
  • کاغذ – از کاغذ بسته بندی استفاده کنید یا اگر ندارید ، از روزنامه های قدیمی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید.
  • نوار بسته بندی
  • نایلون حباب دار – مقدار زیادی از آن را استفاده کنید.

مراحل زیر را دنبال کنید

  • تمام سیم ها را به سمت پایین شل کنید تا تحت فشار زیادی قرار نگیرند تا از شکستن سیم یا آسیب رسیدن به گیتار جلوگیری کند.
  • نایلون حباب دار را روی سر قرار دهید و از یک نوار استفاده کنید تا از حرکت آن جلوگیری کند ، زیرا این جز اصلی گیتار است که می خواهیم از آن محافظت کنیم.
  • کاغذ را زیر پاشنه و سر قرار دهید.تمام حفره های موجود در کیس باید با کاغذ یا نایلون حباب دار پر شود تا گیتار تکان نخورد.همچنین ، مقداری کاغذ را بالای گردن قرار دهید.
  • بدنه را ببندید و تست لرزش را انجام دهید تا ببینید آیا گیتار در حال تغییر است یا خیر.اگر حرکت نمی کند ، بسته بندی را ادامه دهید.
  • بعد از قرار دادن گیتار در کیس و بستن درب آن ، گیتار را درون جعبه ای که از قبل آماده کرده اید ، قرار دهید و جاهای خالی را با کاغذ و نایلون های حباب دار پر کنید.
  • گیتار خود را فقط در یک کیسه حمل نکنید ، زیرا مهم نیست که چقدر روزنامه و حباب را برای پر کردن در آن قرار دهید ، آسیب به راحتی ایجاد می شود.

وقتی همه این مراحل را به پایان رساندید ، دیگر نگران اتفاق بدی برای گیتار هنگام حمل آن نخواهید بود.اگر به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که گیتار خود را برای حمل و نقل توسط خود بسته بندی کنید ، همیشه می توانید به شرکت اسباب کشی در اصفهان اعتماد کنید که می تواند این کار را برای شما انجام دهد.به این ترتیب می توانید 100٪ مطمئن باشید که ساز موسیقی شما بدون آسیب به محل جدید شما می رسد.بهترین و مطمئن ترین راه بسته بندی و حمل گیتار شما این است که افراد حرفه ای این کار را برای شما انجام دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *