بهترین زمان اسباب کشی

بهترین زمان اسباب کشی

اسباب کشی یکی از اتفاقاتی است که برای هر فرد حداقل برای یکبار اتفاق افتاده است و این را همه میدانیم که اسباب کشی کار بسیار مشکلی است بنابراین باید اطلاعات کاملی از اسباب کشی داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین نحوه انجام دهیم. در این روزها که خرید وسایل سخت شده است باید بسیار مراقب بود تا در اسباب کشی خراب نشود . در مورد بسته بندی وسایل در مقالات قبلی توضیحات کاملی ارائه شده است که میتوانید در مقاله اهمیت بسته بندی در اسباب کشی را مطالعه نمایید.

اما همانطور که در مطالب قبلی گفته شده اسباب کشی به مرحله های مختلفی تقسیم بندی میشود یکی از این مراحل حمل اثاثیه از ساختمان قدیم به محل جدید است که باید بتوانیم زمان بندی درستی داشته باشیم تا به همه کارهای رسیدگی کنیم.

ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چه زمانی اسباب کشی بهتر است و در چه روزهایی این کار را باید انجام داد.

فصل اسباب کشی:

معمولا همه فصل تابستان را فصل اسباب کشی میدانند زیرا از نظر افرادی که فرزند دارند تابستان به خاطر تعطیلی مدارس بهترین فصل است . البته آب و هوای بهتر ( نبود باران و برف و…) تابستان از دیگر عواملی است که تابتان را فصل اسباب کشی مینامند. ولی اگر فرزندی ندارید و یا مشکلی با زماستان و پاییر ندارید میتوانید در این فصل ها هم اسباب کشی کنید و البته باید با یک شرکت حمل بار با تجربه هماهنگ کنید تا دچار مشکل نشوید. معمولا در این فصل ها به خاطر کمتر بودن اسباب کشی قیمت ها مناسب تر هستند و راحتتر میتوانید محل مورد نظر را با قیمت مناسب پیدا کنید.

بهترین زمان اسباب کشی

بهترین روز اسباب کشی:

معمولا تاریخ قرار دادها اول یا آخر ماه میباشد ولی اگر بتوانید در اواسط ماه اسباب کشی کنید بهتر است زیرا با مشکل شلوغی خیابان و یا جاده برخورد نمیکنید. اما در مورد روزهای هفته نیز باید گفت که بهترین روز بستگی به شغل و … فرد بستگی دارد مثلا اگر میتواند مرخصی کاری داشته باشد بهترین روز وسط هفته است زیرا از لحاظ شلوغی میتوانید ساعت را تنظیم کنید و همچنین خلوت تر بودن شرکت های باربری میتوان با قیمت مناسب تری اسباب کشی کنید. و از طرفی به خاطر اینکه همسایه ها سرکار هستند مزاحمتی برای آنها ندارید.

اسباب کشی در روز های تعطیل مزایا و معایبی دارد که باز هم باید توسط شرایط فردی مشخص کنید که بهتر است اسباب کشی در روز تعطیل باشد یا خیر. در روز های تعطیل وقت کافی برای انجام کارها دارید و خیابان ها ممکن است خلوت تر باشند ولی شرکت های باربری شلوغ تر هستند و ممکن است زمان خالی برای شما نداشته باشند پس حتما از قبل هماهنگ کنید.

بهترین ساعت اسباب کشی:

بهترین ساعت برای اسباب کشی ساعات اولیه روز است زیرا پروسه اسباب کشی به چند ساعت زمان نیاز دارد بنابراین بهتر است از صبح شروع شود تا بتوان در نهایت عصر اسباب کشی را پایان داد . البته قبل از انجام بهتر است با شرکت حمل و باربری اصفهان مشورت کنید تا با دادن زمان دقیق برای اسباب کشی کار را برای شما ساده تر کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *