باربری اصفهان

اقدامات مهم بعد از اسباب کشی

اسباب کشی برای همه کاری مهم و سخت است اما اگر بتوانید مراحل اسباب کشی را به صورت منظم و کامل انجام دهید در طول جا به جایی با مشکل مواجه نخواهید شد.بنابراین برای حل مشکل اسباب کشی در اصفهان میتوانید مراحلی را که در این مقاله ارائه میدهیم را انجام دهید. رفتن به یک خانه جدید یعنی شروع یک زندگی تازه در مکانی جدید و گاها ناشناخته بنابراین بعد از رفتن به محل جدید باید با یک سری از موارد آشنایی پیدا کنید تا بتوانید دوباره روال زندگی را بدست بگیرید.خانه جدید و یا محله جدید ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد تا زمانی که شما هنوز به آن مشکلات و موارد آشنایی پیدا نکرده اید و با آنها کنار نیامده اید باید یک سری از نکات را به دقت انجام دهید که در این مقاله این نکات نیز بازگو میشود. برای زندگی راحت تر در مکان جدید با ما تا پایان مقاله همراهه باشید.

نکات بعد از نقل مکان:

این نکاتی که گفته میشود حالت عمومی دارد یعنی اینکه همه ی کسانی که جا به جا میشوند چه از شهری به شهر دیگر و یا محله ای به محله دیگر باید این نکات را رعایت کنند تا با خیال آسوده در خانه جدید زندگی کنند.این موارد شامل کارهایی میشود که باید بعد از اسباب کشی به  محل جدید انجام داد و حتی بعضی از کارها را باید در محل جدید اما قبل از اقدام به جا به جایی انجام داد برای درک موضوع در زیر به طور واضح تضیح خواهیم داد.

1.شست و شو:

هرخانه یا مکان جدید که به آن نقل مکان میکنید نیاز به تمیز کاری و شست شو دارد. اما اینکه چه زمانی و به چه صورت این نظافت انجام گیرد بسیار مهم است. بهترین حالت شست و شو مکان ویا خانه جدید زمانی است که هنوزاسباب کشی و نقل مکان صورت نگرفته است.اما اگر شستشو به این صورت ممکن نبود و باید حتما بعد از جا به جایی تمیز کاری را شروع کنیدبهتر است به کارگران باربری اصفهان بگویید تا تمام وسایل را در یک اتاق قرار دهند تا دست و پا گیر نشوند. بعد درب اتاق را را ببندیدو کل خانه را تمیز کنید .سپس وسایل را یکی یکی از اتاق خارج کنید و در محل مورد نر قرار دهید.

اسباب کشی در اصفهان

2.تعویض قفل:

بعد از جا به جایی مهم ترین کار تعویض تمام قفل های درب ورودی است . هرگز به قفل های قبلی اعتماد نکنید حتی اگر خانه نوساز باشد و قبل از شما کسی وارد خانه نشده باشد.این کار باعث میشود اطمینان خاطر پیدا کنید و با آرامش بیشتری در خانه بخوابید.

3.آب و برق:

بعد از ورود به خانه اولین چیزی که به آن احتیاج دارید آب ، برق و گاز است است پس در صورت امکان قبل از اسباب کشی آنها را چک کنید و در غیر این صورت به محض ورود آنها را چک کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

4.آدرس جدید:

بعد از جا به جایی بهتر است سریعا آدرس جدید خود را به افرادی که لازم است بدهید. مثلا آدرس را برای دریافت قبوض موبایل به دفاتر خدماتی بدهید و یا به مدرسه فرزندان و یا سرویس مدرسه او آدرس جدید را بدهید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *