کارتن مناسب برای اسباب کشی

کارتن مناسب برای اسباب کشی

اگر قصد اسباب کشی دارید یکی از نکاتی که باید در نظر گرفته شود نوع و جنس کارتن و جعبه برای بسته بندی وسایل است.به خصوص برای وسایل شکستنی جنس و حتی سایز کارتن اهمیت دارد.

بسیای از شرکت های باربری حمل اثاثیه منزل اصفهان ، کارتن هم برای بسته بندی ارائه میدهند.بنابراین باید در مورد نوع و جنس کارتن اطلاعات کامل داشته باشید تا از کیفیت کار شرکت مطمئن شوید.

جهت آشنایی بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کامل ، انواع کارتن ها را بررسی میکنیم.

1.کارتن خارجی یا ایرانی

2.کارتن وسایل بزرگ و شکستنی

3.کارتن در سایز های متفاوت

باید گفت که شما هر چقدر هم از نوع کارتن اطلاعات داشته باشید بهتر است قبلا از سفارش و خرید کارتن و جعبه از فروشنده آن راهنمایی بخواهید . به دلیل اینکه هر نوع وسیله ای کارتن مخصوص به خود را دارد .مثلا برای هر یک از وسایل شکستنی ، کتاب ، لباس و یا حتی وسایل برقی کارتن مخصوص خود دارند.

برای همین است که باید از فروشنده راجع به خرید کارتن راهنمایی بگیرید. البته گاهی ممکن است وسیله ای را داخل کارتن غیر از کارتن مخصوص خود ، قرار دهید و مشکلی هم پیش نیاید و برای احتیاط بیشتر به نوع کارتن مصرفی دقت کنید.

کارتن های که نباید استفاده شود:

توصیه مهم برای بسته بندی این است که هیچ وقت از کارتن های دست دوم استفاده نکنید به خصوص برای وسایل شکستنی یا وسایل سنگین .کارتن های دست دوم ممکن است پوسیده باشند و یا پارگی داشته باشند.

استفاده از این کارتن ها به خصوص در مسیر های طولانی باعث خسارت در اسباب کشی میشود.

تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی:

یک از مهم ترین وسایل برای بسته بندی کارتن و جعبه است که عرفان باربری بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان با ارائه بهترین نوع کارتن ها در خدمت شما می باشد. و با وکیوم و بسته بندی وسایل به بهترین شکل ممکن ، آنها را جا به جا میکند.

وسایلی که برای حمل بار در اصفهان لازم است به شرح زیر است.کارتن رگال دار مناسب بسته بندی لباس

ساک رختخواب با جنس مناسب

پلاستیک حباب دار ضد ضربه

وکیوم

سلفون

چسب پهن

کارتن پنج لایه برای ظروف شکستنی

کنترل کارتن ها:

بعضی از کارتن ها ممکن است خاکی باشند قبل از گذاشتن وسایل به خصوص لباس کارتن را چک کنید اگر خاکی بود اول یک ملحفه داخل آن پهن کنید بعد  لباس هایتان را داخل آن قرار دهید.

بسته بندی وسایل بزرگ:

برای بسته بندی وسایل بزرگ بهتر است آن را به شرکت اسباب کشی در اصفهان بسپارید ولی اگر میخواهید خودتان انجام دهید دور وسایل را با پلاستیک های حباب دار بپوشانید بعد با سلفون آن را بچسبانید.

بسته بندی ظروف شکستنی:

برای بسته بندی این نوع وسایل بهتر است آنها را در جعبه های خودشان که دارای حفاظ هستند قرار دهید اگر آنها را دور انداخته اید ظروف را با پلاستیک حباب دار ، روزنامه و پارچه بپیچانید بعد داخل کارتن محکم قرار دهید.

باز کردن کارتن ها:

در نهایت به باز کردن کارتن ها میپردازیم که اگر دقت نکنید چیدمان ممکن است چندین هفته زمان ببرد. اول از همه وسایل بزرگ مثل یخچال و اجاق گاز و مبلمان را در جای خود قرار دهید.

سپس هر کارتن را در با توجه به وسایل داخلش در جای خود بگذارید به این صورت که برچسب روی کارتن را بخوانید ، محتویات آن اگر مربوط به اتاق خواب است آن را در اتاق ببرید اگر مربوط به آشپز خانه است در جای خود قرار دهید.

در نهایت هر روز را به یک قسمت از منزل اختصاص دهید و کارتن ها را باز کنید و محتویات را در جای خود قرار دهید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *